Miksi valita Rivena käyttäjäpalvelut?
- Rivenan käyttäjäpalvelut yhdistävät älykkäät ratkaisut ja asiakaslähtöisen loppukäyttäjäkokemuksen.
- Olemme siellä missä sinä olet: etänä, paikan päällä tai hybridinä.
- Käyttäjäpalvelut tarjoavat ketterät, skaalautuvat ratkaisut, jotka kasvavat organisaatiosi mukana.
- Helposti lähestyttävä palvelu, joka ymmärtää käyttäjien erilaiset palvelutarpeet.

Tukea käyttäjän tarpeisiin nopeasti ja varmasti
Tukipalvelut on kehitetty varmistamaan käyttäjien ja laitteiden toimintavarmuus työympäristössä. Rivenan tukipalvelut tarjoavat eri kokoisille organisaatioille sekä erilaisiin käyttötapauksiin ICT-tuen, juuri silloin kun sitä tarvitaan.
Käyttötuki
Käyttötuki on saatavilla siellä missä sinä olet: puhelimitse, verkossa ja älykkään itsepalveluportaalin kautta. Hyödynnämme AI-pohjaisia ratkaisuja ja automaatiota, jotta ongelmat ratkeavat nopeasti ja ennakoivasti. Suurin osa haasteista ratkaistaan jo ensimmäisellä yhteydenotolla ja itsepalvelu tarjoaa vastaukset kellon ympäri.
Lähituki
Rivenan lähituki varmistaa, että apu on aina lähellä. Kun tilanne vaatii fyysistä läsnäoloa, asiantuntijamme saapuu paikan päälle ratkaisemaan ongelman nopeasti ja tehokkaasti.
Laitteiden tehokas ja turvallinen hallinta elinkaaren alusta loppuun
Rivenan päätelaitteiden elinkaaripalvelut tarjoavat toimintavarman ja kustannustehokkaan tavan hallita käyttäjien käytössä olevia laitteita koko elinkaaren ajan.
Elinkaaripalvelut
Elinkaaripalvelut varmistavat, että laitteen hankinta, ylläpito ja kierrätys hoidetaan suunnitelmallisesti ja ympäristövastuullisesti. Käytössä on aina ajantasaiset työvälineet, jotka toimitetaan valmiiksi asennettuina ja laitehallintaan liitettyinä – kustannustehokkaasti ja henkilöstön tyytyväisyyttä lisäten.
Päätelaitepalvelut
Päätelaitepalvelu tarjoaa ratkaisun käyttäjän käytössä olevien laitteiden hallintaan. Palvelu huolehtii niin mobiililaitteiden kuin työasemienkin laitehallinnasta, päivityksistä ja tietoturvasta sekä sovellusvalikoiman ylläpidosta moderneilla välineillä. Asiakas näkee palvelussa olevien laitteiden tilan ja varmistaa käyttäjille ajantasaiset, hallitut laitteet. Palveluun voidaan tarpeen mukaan liittää myös AV-laitteet.


Microsoft 365, Google Workspace sekä sovellustuki sujuvan työn tukena
M365 ja Googlen palvelukokonaisuudet tukevat asiakkaiden päivittäistä arkea varmistaen tehokkaat toimintamallit ja tietoturvan. Sovellustuen avulla voimme laajentaa tukipalvelua asiakkaan omiin sovelluksiin, jolloin palvelut ovat mahdollisimman yhtenäisiä.
Microsoft 365 -työympäristö
Kokonaisvaltainen palvelu M365 -ympäristön hallintaan. Palvelu kattaa ympäristön ja sen tietoturva-asetusten hallinnan, lisenssien hallinnan, käyttöönoton ja jatkuvan tuen. Palvelua voi täydentää varmuuskopioinnilla ja koulutuspalveluilla, jotka pitävät ympäristön turvallisena ja käyttäjät pystyvät hyödyntämään palvelua tehokkaasti.
Google Workspace
Kokonaisvaltainen ratkaisu Google Workspace- ja Chromebook-ympäristöjen hallintaan. Palvelumme kattaa käyttäjätuen, käyttövaltuushallinnan, elinkaaripalvelut päätelaitepalveluineen sekä ympäristön tietoturvan. Palvelumme skaalautuvat eri kokoisten organisaatioiden tarpeisiin ja tukee sekä opetuksen että hallinnon digityötä.
Sovellustuki
Sovellustukipalvelut auttavat eri toimialojen sovellusten teknisen tuen palveluissa, järjestelmien ylläpidossa sekä käyttöönotoissa. Tarjoamme myös sovelluksiin liittyviä kehitys- ja asiantuntijapalveluita.
Pyydä tarjous Rivena käyttäjäpalveluista
Varmista, että työskentely sujuu keskeytyksettä ja turvallisesti. Tta yhteyttä asiantuntijoihimme ja pyydä tarjous käyttäjäpalveluista jo tänään.
